27 de novembre 2008

Les noticies de l'Agustinet, Cicle Inicial

Un dissabte vaig anar a Flix a acompanyar el meu pare a una cursa de bicicletes de muntanya. Judit Benito 2n A.

Vaig anar al cinema i desprès vaig jugar a maquines i em van tocar 16 tiquets.
Silvestre Bel 2n A.

Hem anat a la muntanya i ens ho hem passat molt bé. El meu germà gran i
jo ens vam trobar una mandíbula amb un queixal.
Silvestre Bel 2n A.

El meu germanet ha llençat aigua als botons del comandament de la tele. Ara no es pot donar la veu ni treure-la. O sigui que gairebé no es veu ni se sent.
Axel Solé Gavaldà 2n A.

He anat a Fredes a buscar rovellons. Feia molt fred i hi havia molta boira, però tot i això els meus pares i jo n'hem trobat de rovellons. Jo n'he trobat tres!!!
Paula Cebolla 2n A.

M'han criat els conills i n'han nascut 3 !. Brai Casanova Fontanet 2n B.

El dia 9 d'octubre va ser el meu aniversari. Nadia Montaña 2n B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada